söndag 11 juli 2010

Skyhigh

Jahapp. Trots mina förmaningar om att inte gå ut igår så hamnade jag till sist på Sky. Vi hade bestämt träffis med världens bästa Mia och vid 19:00 mötte vi varann på vägen mellan våra hus och kilade hem till mig där vi korkade en flaska vittvin och kollade Pippi Långstrump, haha. En dryg timme senare var lägenheten full med go'a tjejer och kvällen varvades med fotbolls-tittande och diskussioner och allt från rån till roliga händelser på våra jobb. Strax efter tolvslaget lyckades Mia hursomhelst övertala mig att följa med ut och vi hamnade på Sky! Bongade Alexander Ryback där, och den killen är minsann inte så gullig som han ser ut att vara! Skenet bedrar. Eller å andra sidan var det kanske hans flickvän (?) som var den lilla glädjedödaren. Typiskt det haha.

Har luggit på en mysig liten strand på Grönvik med tjejerna hela eftermiddagen (och min svåger hehe) och fortsatt våra vansinniga diskussioner, nu ska jag röja upp lite och senare äntligen hämta Nicke nere vid hamnen!!

Inga kommentarer: