lördag 11 september 2010

Starstruck

Igår kväll hade Erik Grönwall spelning i stan. Tanken var först att självklart gå på den, men när jag förstod att den skulle hållas i en slags gymnastiksal och att långt över hälften av publiken vore barnfamiljer stod jag över och hoppades istället på att få se skymten av Erkki på Ollis. Och visst träffade vi honom där! Eftersom att jag ärligt blev helt ställd av att se honom (haha!) så hämtade Miche honom och presenterade oss för varann.

Erik: Hej, Erik, trevligt att träffas!
Jag: Hej Erik, Emilia heter jag! (läs: marry me)
Erik: Vad fin du är! Har du en trevlig kväll? 
Jag: *ställd* Ja, jo, absolut! (läs: marry me)

Jag kunde inte förstå hur han, och hans crew, orkade vara så jäkla trevliga hela kvällen. Otroligt! Nu har jag, om möjligt, en ännu större teini-crush på honom. Haha.

Hahahaha. Ställd var det, ja!
"Nu tänkte jag köra något jag kallar fylle-gig!"

Ja, autografer må vara 90-tal. Men glöm inte att det är Erkki vi snackar ;)
Till höger är Eriks jacka som Miche köpte av honom som en "kul grej". Gäli dagan!

Inga kommentarer: