fredag 13 augusti 2010

Konstens natt

Jag tycker så himla mycket om Konstens natt! Det att det ordnas evenemang överallt på stan som lockar ut massor med människor i alla åldrar är jättekul. Konstens natt har för mig alltid betytt att sommaren har gjort plats för sensommaren och att skolan snart börjar igen, men denna gång är det nästan en hel månad kvar tills jag ska entra skolbänken igen..!

Igår började jag med att kila in till stan, till Karisma som hade 70% på alla reaprodukter. Det är helt galet hur mycket kläder kan rasa i pris, jag hittade en blus av märket Tiger of Sweden och ett basic linne från Filippa K, båda nu i prisklass med typ H&M. Sen att jag skiter fullständigt i om det är märke eller ej, och att kvalitén inte nödvändigtvis är bättre är en annan femma. Efter att ha knallat runt på stan en stund med Hanna träffade jag min hjärtevän Nicke och fortsatte trilla runt bland en massa vänner och bekanta. Kvällen slutade på Ollis med mitt favorit-Malax-gäng (hehe) men vi gick hem rätt tidigt. En annan var ju tvungen att jobba idag. Jäkligt kul kväll hursomhelst, och jag fortsätter älska detta evenemang :)


Inga kommentarer: