torsdag 20 maj 2010

20:e maj

Idag fyller världens bästa Alexandra sina 22 år, ett fyrfaldigt leve på det! 

Vi hämtade nyss min svåger från flygfältet och körde honom in till stan, han pratade ännu inte med brytning eller hade basker på huvudet trots att han och min kära äldre syster bott i Belgien i snart ett halvår (!!). Av honom fick vi en låda Belgisk tryffel, jag blev blixtförälskad i det. Inte förrän nu har jag förstått hur choklad kan vara balsam/healing/terapi/whatever för själen.

Ikväll ska det dukas upp till picknick  i någon park i sällskap av mina fröknar Frau Klingenberg och Hannabanan. Fr.o.m. imorgon kommer ju det härliga vädret att avta, så det gäller att passa på! Och förståss så ska vi ju fira litegrann, med orsak av att Alexandra ju fyller idag och jag imorgon. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, synd att baskern saknades! :) Tack för hurrningarna och picknicken var super!! Godnatt. Kram.