söndag 30 maj 2010

Tyst med dig

Ovanför oss bor ett par som äger en liten hund. Jag älskar hundar överlag, men denna driver mig till vansinne! Alltid, jag upprepar: ALLTID när ägarna inte är hemma så tjuter, ylar, skäller, gnäller och piper hunden - konstant. Detta är ju givetvis inget som ägarna nödvändigtvis vet om eftersom att dom just inte är hemma när detta pågår, därför har jag skrivit en lapp åt dom i hopp om att i fortsättningen kunna slippa det. Och ifall mina kära grannar av en händelse skulle trilla in på min blogg så vill jag framföra följande:

HEI,
ETTE OLE VARMAAN TIETOISIA ETTÄ TEIDÄN KOIRA HAUKKUU JA ULISEE USEIN TEIDÄN POISSAOLLESSA. AJATTELIN VAAN ILMOITTAA ETTÄ JOS SITÄ SAISI JOTENKIN HILLITTYÄ.

.. Jag låter ju åtminstone inte min frustration lysa där :D

Inga kommentarer: