måndag 10 maj 2010

KONSTATERANDE

När jag inte har tid att blogga betyder det att det händer för mycket - och när jag en gång lyckas ta mig tid att knappa ner någon text här så vet jag inte var jag ska börja. Ni nära och kära som jag ser och pratar med var och varannan dag är ju ändå rätt upplysta om vad som är på G för tillfället, ni vet att Nicke ska opereras imorgon och ni vet att jag förmodligen är mer nervös än han (och jag som ju aldrig är nervös!). Håll tummarna!

Dagen har förövrigt och som vanligt gått mycket i träningens och matlagningens tecken. Hann under morgonlenkkin få dagens dos av solskenet innan det gick i moln, lagade en supergod broilersallad med Frau Klingenbörg och Hannabanan och till middag blev det än oväntat god gryta! Bra så. Nu ska jag passa på att umgås med Nicke, tentläsandet sparar jag tills läggdags - perfekt sängfösare!

Inga kommentarer: