torsdag 29 april 2010

BIG HAIR IS BEAUTIFUL.

Min lillasyster är nördarnas nörd när det kommer till skönhetsprodukter, kläder och annat som har med det yttre att göra, så det är inte helt otippat att jag nu som då prövar på de produkter hon säger sig vara bra. Det senaste tipset jag anammade var AUSSIES SHAMPOO & BALSAM, och vilken tur att jag gjorde det! Heeeerregud vilket mirakelshampo! Inte nog med att håret blir mjukast av det mjuka och I don't know what to do with all this hair - det doftar alldeles himmelskt gott också. Ungefär som gott tuggummi, och doften sitter kvar länge, länge. Pröva, för ni kan inte bli besvikna! Kostar 10,50€/st på Sokos Emotion. :)




1 kommentar:

Anonym sa...

Wow. Jag provade faktiskt det där 3 minutes repair grejjen av Aussie o tyckte det va bra o dofta gott så kan gissa att de här är ännu bättre ;) Kram.