tisdag 6 april 2010

MONKEY BUSINESS

Jag tror bestämt att den del av min hjärna som vanligtvis sköter skolan lämnat på sportlov sedan vecka 8. Nu om någonsin är skolmotivationen i b o t t e n. Bara att försöka bita ihop, ta en uppgift i taget och tänka att sommarlovet ändå inte är längre än 5 veckor borta. Därtill har vi med Nicke också tänkt belöna oss själva med en resa till Kreta (min hjärteplats på jorden!) när denna termin är avklarad. Jääh, vad är jag ängslig för egentligen! Haha.

I samband med att vi åkte till kenneln (varifrån Romeo är) idag för att klippa Romeo fick vi också se valparna som kom till jorden för 4 veckor sen. Jag blev ju förståss hopplöst valpsjuk igen. Dom små knyttena kunde ligga och sova i min hand!! Så småa, så rara, så underbara. 

Och nu back to monkey business! Vi ska tills imorgon analysera en reklam, jag valde denna hjärtskärande varelse.


Inga kommentarer: