fredag 2 april 2010

ÄH, VI KÖR IGEN.

Det känns som att jag har vaknat ur en lång vinterdvala och det bara kliar i fingrarna av hur mycket jag vill blogga igen! Vi får se hur länge det håller i sig denna gång, men tills vidare är jag tillbaka i bloggträsket. 

Denna långfredag åt jag för första gången i år lunch utomhus, på balkongen. Och jag kan bara konstatera att maten smakar så bra mycket bättre när den äts utomhus. Solen skiner och jag är sjukt taggad för allting som trillar i min väg! Det är för jäkla skönt med vår. 

Nu tänker jag fortsätta med mitt tidigare påbörjade projekt, mission: VÅRSTÄDA HELA LÄGENHETEN. Njut av påskhelgen go' vänner!

2 kommentarer:

Malin Nyman sa...

Väälkumi tibaks, o glad påsk! :D

Malin Nyman sa...

Hehe, ingen undgår mitt granskande öga!! ;D nämen, du har väl samma adress som sist? De va liksom blogger som hitta dej o upplyste mej om att du ha skrivi ett inlägg :D