söndag 11 april 2010

SUNDAY

Vilken dag alltså! Skulle möta upp mamma i Veromoda för att inhandla present åt min kusin Emma som fyller 15 år idag. Eftersom att vi skulle fortsätta till födelsedagskalaset tog jag med mig Romeo. Och haha, mittiallt bestämmer han sig för att lägga värsta pizzan mitt på golvet! Som tur jobbar min lillasyster där så jag fick rusa in på personalrummet med honom och hämta papper för att torka upp förödelsen.. Nåja, ingen större fara på taket! På födelsedagskalaset satt jag och min 2 år gamla kusin Alice ihop; borstade hennes katter, skojade med hennes Hello Kitty brills och åkte leksaksbil. En riktig gullunge är hon!

Programmet för kvällen bestod traditionsenligt av att hyra film med Jesper & Cessi. På vägen från filmtown hem till oss stötte jag och Cessi ihop med ett riktigt rövar-gäng som jag väljer att inte kommentera alls. Bara en sån sak som att jag trodde den skräckinjagande stilen dött ut. Men nix.

Nu dags för sista promenixen för ikväll med Romeo!

1 kommentar:

HannaK sa...

Oh no! He pooped, he pooped in his underwears! :D haha