fredag 5 november 2010

Härlig fredag!

Vilken dag. Jag började med att infinna mig på Sokos Hotel Vaakunas konferansutrymme kl. 09:00 där en tema/skolningsdag från jobbet skulle gå av stapeln. Under förmiddagen lyssnade vi på föreläsningar om välmående på arbetsplatsen och fick som uppgift att i grupp bygga en fallskärm för ett ägg. Jaa! Jag måste säga att det såg riktigt roligt ut när företagets jurister ivrigt byggde med sugrör och målartejp! Under lunchpausen gick jag på möte till Ollis tillsammans med Mia F. och Andreas, och än en gång alla VYH:are - dethär blir kanon!! Skolningen fortsatte därefter till 16:00. Jag hann mellanlanda hemma och sen var det dags för middag på Central Hotel. Nu sitter vi som bäst och väntar på utröstningen i Idol, spännande att se vem som åker ikväll. Dom är ju så bra allihopa!

En annan uppgift under dagen var att alla skulle gå runt med ett pappersark på ryggen, 
vart övriga skulle skriva positiva saker om personen.

Inga kommentarer: