torsdag 4 november 2010

Kinda busy

Idag fick nog allas vår marknadsföring-av-tjänster-lärare kuck se, jag bestämde mig för att ta en ledig dag och göra det jag gör bäst när jag är ensam hemma - städa. Sån städning när tillochmed kuddöverdrag tvättas, kylskåpshyllor diskas och som kräver närmare 6 timmar av ens tid. Jag välkomnar alla nära och kära till middag på mitt badrumsgolv, det är verkligen skinande rent här nu! Annars kämpade jag och Nina ett par timmar med ansökan till Patent- och föreningsregistret. Man skulle tro att det går relativt snabbt att fylla i en PDF-blankett och sända in, men ord som anhängiggörs och ett stiftelseurkund kan krångla till det lite grann. Nu är det ändå struket från dagens to-do-list, och jag kan lugnt välkomna morgondagen som bjuder på skolning från jobbet och möte med en krog-ägare i stan!

Inga kommentarer: