onsdag 6 april 2011

tillbaka vol. 2

Oj. November 2010 - April 2011. Vad kan jag säga? Det har varit några väldigt, väldigt omtumlande månader på gott och ont. Men var börjar man liksom? Det vore omöjligt att ens kort sammanfatta allt som varit på sistone, så jag tror vi börjar om som om ingenting hänt..

Träningen går väldigt bra nu, jag och Ida har fått ett killer-träningsschema upplagt och jag följer det till punkt och pricka i hopp om att det skall ha gett goda resultat tills första veckan i maj. Då skall jag nämligen stå modell för kläder som min duktiga lillasyster designat, kul! Körde ett duktigt pass på gymmet med lillebror idag, utöver det har vi kånkat tunga möbler till lägenheten och äntligen känns det hemma igen.  

Nu är det dags för en lång och skön dusch, glad onsdag på er vänner!


Inga kommentarer: