onsdag 13 april 2011

raggförsök och charmturné

 


















Nicke ringde mig i morse och berättade att det hade gjorts en artikel om gårdagens evenemang i Umeå. Eftersom att jag inte prenumenerar på tidningen kilade jag till Ärrän och köpte ett exemplar, och jag kan ju säga att jag inte blev särskilt förvånad över hur skribenten framtsällt alltihop i tidningen. Det är trist när somliga är negativt inställda till allt och med vilja framställer saker ur deras synpunkt och inte på ett opartiskt sätt. I detta fall tycker jag inte att det var särskilt fiffigt heller att det skrevs på det sätt som det gjordes när många skolor i Vasa förut fått dålig kritik från Vasabldet. Men det är livet gång bara! Det här blir en bra onsdag för kl. 16 ska jag gymma med lillebror igen! Ser framemot ytterligare två dagar av träningsvärk i armarna :)

Inga kommentarer: