onsdag 23 juni 2010

Jäkla spåkula!

Ni vet applikationen Spåkulan på facebook? Det sägs ju att "spåkulan ljuger aldrig", well well tänkte jag och förberedde mig på att läsa något trams den påstår. 

Första gången jag spådde mig:
"Jobba inte så mycket att du missar det roliga"
Måste ha varit ett sammanträffande!

Andra gången:
"Satsa pengarna på dig själv i sommar. Inredning kan du hålla på med till hösten."
Jag som hade tänkt spendera stor del av min semesterersättning på inredning.

Tredje gången:
"Du stöttar och uppmuntrar andra, men glöm inte dig själv. Massage skulle göra dig gott." 
..  Häromveckan fick jag en remiss på 10 massagetimmar som jag inte tagit i bruk

Fjärde gången:
"Solen kommer att titta fram och du kommer att bli brun i sommar. Så är det bara."
Jaa brännan lägger sig fort på mig.

Femte gången:
.. Klickade jag aldrig. Den nedra spåkulan ljuger aldrig! Haha. Galet. Fast det är väl som med horoskop, på något jäkla vänster lyckas dom oftast stämma in.

Inga kommentarer: