fredag 4 juni 2010

My baby

Det är helt otroligt att man kan skapa såna starka band till ett djur, en hund. Det må låta klyschigt men jag visste från första stund jag såg Romeo att han skulle bo hos oss. Precis som alla andra hundägare påstår att just deras hund är maailman viisain koira, så tänker jag påstå det samma om min lille R. Han har en sån stor personlighet; han är alltid på alerten med vad som händer kring honom, största delen av hans vakna tid så viftar han på svansen och busar till det. Han följer mig så gott som överallt och han kan få mig att brista ut i gapskratt dagligen. Senast igår fick Nicke påminna mig om att han ju faktiskt är en hund, vilket jag tydligen ofta glömmer. Haha. För mig är han något alldeles extra, ett litet liv som bringar sån stor lycka. My baby.

Bilden tagen idag på vår bilfärd :)

Inga kommentarer: