onsdag 23 juni 2010

Onsdag som känns som torsdag

Biblioteket på kontoret är klaaart! En dag före beräknad tid dessutom. Känns bra, nu är det bara att ta itu med de vanliga sysslorna igen. Vid arbetsdagens slut hoppade jag upp på mitt vrålåk och cyklade över till Vasklot, till Wasalandia och Klingis. När jag kämpade som värst på Vasklot-bron och tänkte att det måste vara nära storm-hastighet blickade jag ut över vattnet och såg jag till min fasa att vattenytan rörde sig endast yttepyttelite. Kändes bra! Vågorna hånflinade åt mig.

Nu ska jag mellanlanda i köket, ikväll ska jag än en gång trampa ut till Vasklot för att spela minigolf! Sist blev det jäkligt jämnt så det ska bli spännande. Haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för besöket, det gillades starkt :D kvällen gick mycket snabbare och tummen upp för ditt vrålåk :D