torsdag 3 juni 2010

Rullar fram

Äntligen rullar peedi miin igen! När jag hämtade mitt vrålåk från servicestället idag gjorde jag som jag brukar, pratar på med personalen, varpå killen som fixat min cykel plötsligt säger "Minns du att du gick på samma klass som mig i lågstadiet?" Nollställd. Jah! Visst minns jag, då när han sa det. Men ändå, vad folk kan ändras på 10 år! Själv konstaterade jag med Axo tidigare idag att jag inte åldrats en dag på 5 år. Haha. Jag kommer väl se ut såhär när jag är 40, positivt. Men förståss, om jag vid 80 års ålder blir nekad tillträde till ålderdomshem för att dom tar mig för en förvirrad 16-åring.. Hm

Kom annars precis in efter en promenad med Romeo. Innan det tog jag en skön lenkki nere vid stranden. Jag kom fram till att jag gott och väl kunde börja ha ens lite koll på hur långt jag springer varje gång, så åtminstone för ett tag tänker jag springa NiceRun-rundan (5km) samt så mycket mer jag orkar, då borde jag ju veta på ett ungefär! 5 + nånting.

Inga kommentarer: