onsdag 27 oktober 2010

Aj aj kära hjärnceller

På nåt mirakulöst vis lyckades jag ta mig upp när väckarklockan ringde 06:46 imorse. I mörker och kyla spatserade jag till skolan, för idag skulle vara repetitionslektion inför matte-tentan nästa vecka. På vägen till skolan peppade jag mina hjärnceller och tänkte att nu jäklar ska jag verkligen suga in all information och förstå den hebreiska Kerstin pratat de sensaste 6 veckorna. När jag anländer till skolan får jag en känsla av att något inte står rätt till för Kerstin är försenad. Då hon sen behagat dyka upp meddelar hon att tenten är flyttad till december. Jaha. Nu gör jag som jag brukat, facebookkar och bloggar. Och funktionerna FV & PV är fortfarande hebreiska för mig. Success.

P.S, jag lyste upp som en sol när Klingis nyss upptäckte att man kunde spela Maaaaario på fejan

2 kommentarer:

UlrikaB sa...

Vet inte om jag ska svara här eller där, men jag svarar här nu ;) Joo, tycker nog det får ge med sig snart, e riktigt jobbigt att vara sjuk länge! Jag har kollat på dvärgpinschrar :) Så det är en sån som kanske är på kommande <3 får se om det kommer tillräckligt med valpar bara.. :)

Anonym sa...

Haha! Vi får ta och plugga matten en annan gång. Är i skolan igen och Mario rocks! :D