måndag 18 oktober 2010

Local heroes: EmpsMjuki

Jag vet inte hur jag skulle kunna göra en vettig 
uppbyggnad på det här inlägget så vi kör det i punktform! 
  • Mia min Mia är hemma från Danmark!
  • Vi stämde träff på Amarillo ikväll.
  • Tjejen vid disken frågade ID av mig då jag beställde en alkoholfri kakao.
  • Det gick lugnt och sansat till så länge vi satt i ett bås och diskuterade.
  • Det spårade ur när vi satte pengar i en Photoplay-maskin. Big time.
  • Jag skrattade så jag svettades!
  • Vi spelade så frenetiskt att vi svettades.
  • Vi har en vision om att Mia ska lämna studierna i Danmark för Photoplay och mig ;)
  • .. Alternativt kommer vi satsa vår pension på att spela.
  • .. Och även bli portade från samtliga ställen som innehar en Photoplay.
  • Garanterat så hade ingen på Amarillo lika roligt som oss ikväll.
  • Vi toppade alla high-score-listor och blev Local heroes.
  • Summan av kardemumman: Det finns ingen annan som Mia.
  • (Fast ibland minns hon fel saker, alltför väl) 
Jag kunde vara utan all slags stimuli i några månader nu och ändå leva gott på alla kvällens skratt. Men tji det behöver jag icke för imorgon transformeras vi till "Kumman kaa"-brudarna igen!

Inga kommentarer: