tisdag 26 oktober 2010

New



Aaah äntligen har vi fått lägga ner vitrinskåpet i förrådet och ge plats för en ny hylla i serien Lack från Ikea. De beiga förvaringskorgarna hittade jag vid det sista stället jag letade på; Jysk. Dom hade helt perfekta mått och utan att jag visste det var det nog dom jag letat efter hela tiden. Det är något jag gillar med elefant-lampan, även om vi har en dyster historia tillsammans haha.. För tre år sedan försökte jag tydligen klättra på väggarna i sömnen vilket resulterade i att jag trillade ner och träffade betarna på elefanten med baklåret. Gissa hur blått/gult och ömt benet var när jag vaknade morgonen därpå!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj va fint det blev och aj vad det måste ha tagit sjukt att få en beta i skinkan (heter det beta!?) :D

Emilia sa...

Jag vakna ju int ens men jao - ont så fans dagen efter! Haha, en bete, en beta.. Dunno?^^

UlrikaB sa...

Oj vad fint! skåp, elefant, ljusstakar, korgar...