söndag 31 oktober 2010

Trötter

Innan jag skriver nånting annat vill jag framför att jag tycker inte att jag mår som jag förtjänar idag, haha. Jag hade förberett mig på utgång genom att handla, enligt mig, ett av världens godaste vin. Det fanns en del alternativ på förfester och jag valde att gå hem till Catharina och i sällskap av henne samt Jessica och Sanna se Skönheten och odjuret. Sååå fin film, men vi konstaterade att vi nu såg filmen på ett helt annat sätt - you live and you learn heter det väl. Nicke hade varit på en annan förfest under kvällen, och snällt nog kom han och mötte upp mig så att vi kunde gå in till stan tillsammans. Träffade på en massa härliga människor under kvällen, men något krogbesök blev det ändå aldrig - det var ju såna otroliga köer överallt. Men ingen fara på taket, svinkul var det ändå!

 Suddig Sanna och Jessica
Vad händer?
 "Faaan ja har moraali redan!"
Random turk och cowboy. Trevliga!

Inga kommentarer: